Upprepning.

Fan, jag upprepar bara mig själv. Det var ju rätt onödigt.
Jag skyller det på .... äsch. Habermas kanske?
Någonstans måste min senilitet om vad jag skriver om kunna kopplas till den borgerliga offentligheten...?

Argh.
S fyller gammal på fredag.
Det är i alla fall vad hon verkar tro.
Så vi ska supa till och prata gamla minnen, hur det var bättre förr.. vad jag förstått så är det det man gör när man kommer till sig i åldern. Ett relativt begrepp måste jag säga.
Habermas håller i alla fall med, han diggade dåtiden rätt rejält. Ingen massa. Bara allmänhet. Hurra!
Hur hjälper det S?

Jag vet inte vad jag pratar om, men det gör inte Habermas heller.
Skulle han det, skulle fler förstå vad han skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback