Orsak -> Verkan.


Sitter med tentafrågorna och har inte ätit ordentligt på en vecka. Det betyder stress.
Det betyder noll i socialt umgänge. Journalistik föder inte journalistik, journalistik föder magsår och dålig hy.
Om jag bara kunde förlänga dygnets 24 timmar kanske jag skulle kunna ta en paus också?

Riktigt så är det kanske inte. Det finns en chans att jag överdriver lite smått.
Men stressen gör sig påmind. Varje sekund jag inte pluggar har jag dåligt samvete över det.
Det är ganska sunkigt. Det jag gör påverkar mitt studieresultat, det blir en slags kausal tenta problematik.

För att referera till tidigare inlägg blir det ju faktiskt inte bättre av att Greys har börjat gå igen.
McSteamy börjar verkligen leva upp till sitt namn. Jag är singel nu, kan han också bli det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback