Bara en observation under dagen.

När jag satt på T Centralen idag och väntade på mitt Hjulsta tåg kom ett par mot mig och satte sig bredvid mig på bänken. Hon hade korta shorts som visade hela röven, rosa högklackade sandaletter med prickar på i olika färger som var så slitna att metalldelen på klacken stack fram. Vidare hade hon så mycket urringning att jag blev förvånad över att brösten inte hoppade ut och sade hej. Hennes hår var blonderat, stort, burrigt och skitigt. Och inte dagen efter -"walk of shame" skitigt, utan skitigt. Hennes smink var som vårens trender; färgglatt och lager på lager. Hon hade även små band knutna lite varstans, som om det skulle va coolt. Det var det inte. Min modegen eller vad man ska säga kräktes lite när jag såg henne, och inte för att jag inte prisar individualitet, utan för att hon förolämpade white trash modet.
Hon kunde knappt gå och var helt på honom, stapplandes fram med händerna lite varstans. På hans bröst, i hans bakficka, i hans framficka. Han - clean and cut som vilken kille som helst lät mig inte luras för det. Han var lika snuskig han. Inte för att han tog på henne eller för att det såg ut som han hade inhandlat sina kläder på Aksaras 70% rea, utan för att han morrade, och gjorde bitljud åt hennes håll. Han skällde som en hund, helt utan att skämta, och morrade, följt av ett ivrigt visande av sina tänder samtidigt som han skakade på huvet.
Gör folk sånt? Jag trodde det hörde hemma i dåliga filmer? Porrfilmer? Kom igen..
Såklart skulle de på mitt tåg, och sitta mitt emot och fortsätta deras skeva förspel.
Det var så jävla äckligt samtidigt som jag blev helt fascinerad av framför allt hennes öppenhet. Inte att jag tyckte att det var hett eller nått, men hon torrjuckade i stort sett honom på T Centralen. T Centralen! Uppenbart påtänd, vilket är trist, för annars hade jag kanske, eventuellt, när grisar flyger och när söta killar hör av sig, allt snusk åt sidan, tyckt att det var rätt modigt och ballt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback