Tur i spel, otur i kärlek.

Har klarat ett helt EM utan att ha sett en enda match. Paradox för att ha själv spelat fotboll i en herrans massa år. Jag är full av kontraster, ha! Satte på fyran precis när Spanien korats som den europeiska lökens mästare. Det gills fortfarande som att inte ha sett någon match, det var ju slut. Tyskarna ser måttligt roade ut. Moahaha.
Nu när jag tittar på prisutdelningen märker jag (jag är fruktansvärt uppmärksam) att en stor procent av det spanska laget har hockeyfrilla. Då är det ju bra att de vinner nånting, så att ordspråket håller sig intakt. Ingen böna kan ju falla för den missen. Tyskland kan ju gotta sig i det? Om de nu har bättre odds, jag vet inte, deras hair-do's fick inte synas i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback