Idag är en dag i väntan på imorgon.

...Idag är verkligen en sådan dag.
Kontroll är inget jag eftersträvar i vanliga fall men just nu skulle det vara kul att vara dockmästare.
Ser faktiskt fram emot att jobba imorgon, bara för att göra någonting, hinner inte tröttna efter bara några timmar heller. Plus att jag slipper diska. Imorgon kommer bli en bra dag utan disk.

Idag har jag fixat en header, fruktansvärt stolt, tekniskt handikappad som jag är. Behöver dock en man till min TV-box för den vågar jag mig inte på igen. Headern är däremot jävligt klyschig och jävligt kaxig. Orkar inte bry mig då jag inte riktigt vet hur jag fick upp den, och inte vill sitta fast i redigeringen igen. Färgmässigt passar det väl ändå.

Igår när jag låg däckad av sjukdom ringde alla jag kände. Det fanns inte en käft som inte ville mig nånting igår. Men idag, när jag faktiskt är på prathumör och vaken till och med, så lyser samtalen med sin frånvaro och mobilen inte alls. Ironi.

Kommentarer
Postat av: LINN ANDERSSON

ha en trevlig kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback