etik och moral - obefintlig?

Att Englas begravning sändes på SVT gör att jag illamående vill riva Radio och TV verkets räkning i en miljon bitar. Att betala för kommersialiseringskopiering är något jag inte har lust med längre. Det har jag de andra kanalerna till och då med äkta skit istället för härmat.
En projektor stor som en bioduk hade satts upp utanför kyrkan, är det dit mina 169 kr i månaden går?
Varför kunde inte SVT låtit hennes familj sörja i fred med deras nära och kära? Inte med hela svenska folket. Det är inte rätt. Det är exploatering, någonting som public service inte ska vara i närheten utav men som de just nu flörtar gärnet med. Och allt för att ragga tittare. Tyvärr SVT, såsom du beter dig får du nog inte mer än ett one night stand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback