This is war.

I mitt krig mot bil-mecket, och snart säkert även mina grannar, spelar jag 90tals pop på högsta volym.
Dagens tema: Boyband. Eller ska vi säga månadens, jag verkar ha fått en hangup på pojkar i pagefrisyrer och fula kläder.
Nsync, Bsb och Blue har varit min armé för dagen. Jag blir förbannad när jag går förbi fönstret och ser killarna som jobbar på andra sidan. Uppenbarligen är de svartarbetare eftersom de är hundratusen till antalet, självklart för att kunna orsaka så mycket oljud som det bara går. Och uppenbarligen är de snabbmatsälskare eftersom fäljarna inte är det enda som har bilringar. Men, det hindrar dem inte från att smaklöst dra av sig alla tröjor och skumpa runt topless. Hemska syn, jag blir inte bara döv, jag blir blind. Uäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback